Na nim jest bardzo przyjemnie i przyjaźnie.Życzymy miłej zabawy
1. - MG.
Zamiast polan itp. Powinni być MG(Mistrzowie Gry). Prowadzili by graczom przygody, po zapisaniu się.()jeśli można prosiłbym o tą rangę)
2. - Adopcje.
Powinno być "Centrum Adopcji" gdzie można by było zaadoptować Pokemona raz na dwa tygodnie za darmo.
Jeśli na coś jeszcze w padnę to dopiszę.
| Mój Komix | Karta Postaci |
1.Staryu
Imię:Stariu
Złapana do:
Ataki: Wodna Broń, Szybkie Wirowanie, Toksyczność.
Zdolności:
- Illuminate - Jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie dzikiego Pokemona rośnie o 200%.
1. Piplup.
Imię: Piplap
Złapana do:
Ataki: Plask, Bąbelek, Grom, Dziobanie, Bąbelkowy Promień, Czekanie, Wodny Wir, Hydro Pompa, Hydro Działo.
Zdolności:
- Strumień - Powoduje że jeśli pokemon stracił 2/3 swojego życia jego wodne ataki zwiększają siłę o 50%.
Ewolucja: Piplup → Prinplup → Empoleon.
2. Chimecho
Imię: Chimeko
Złapana do:
Zdolność:
- Lewitacja - zdolność dzięki której na pokemona który ją ma, nie działają ataki ziemne.
- Arena Trap - ?
Ataki: Dezorientacja, Hipnoza, Podwójne Uderzenie Kantem, Lodowy Wiatr, Straszenie, Owinięcie, Kojący Dźwięk.
Ewolucja: Chingling → Chimecho
3. Aron
Imię: Aron
Złapany do:
Płeć:
Zdolności:
- Strudy Ataki - pokonujące jednym ciosem (One-Hit KO) nie działają na tego Pokemona.
- Rock Head - Pokemon nie otrzymuje obrażeń przy atakach obosiecznych (typu Double-Edge).
- Heavy Metal - Waga Pokemona jest podwojona.
Ataki: Taran, Metalowy Pazur, Pisk, Cios Ciałem, Podwójne Uderzenie Kantem, Błysko Działo, Metalowy Dźwięk.
Ewolucja: Aron → Lairon → Aggron.
3. Turtwing
Imię: Tertłig
Płeć: ?
Złapany/a do:
Zdolność:
- Overgrow - Kiedy HP spada poniżej 1/3, ataki trawiaste zadają do 1,5 raza większe obrażenia
-Shell Armor - Blokuje ciosy krytyczne przeciwnika.
Ataki: Ostry Liść, Akcja, Gryzienie, Roślinna Furia, Burza Liści,Kula Energii, Wspinaczka,
Ewolucja: Turtwing → Grotle → Torterra.
Combee
Imię: Combee
Złapany do:
Ataki:Powiew Wiatru, Słodki Zapach, Ukąszenie.
Zdolności:Hustle-Na początku walki atak Pokemona zostaje zwiększony o 50%, ale celność jego fizycznych ruchów spada o 20%. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie silniejszych Pokemonów wzrasta o 50%.
Ewolucja: Combee -> Vespiquen
7. Geodude
Imię: Dżijodjud
Złapany do:
Zdolności:
- Rock Head - Pokemon nie otrzymuje obrażeń przy atakach obosiecznych (typu Double-Edge).
- Sturdy - Ataki pokonujące jednym ciosem (One-Hit KO) nie działają na tego Pokemona.
Sand Veil - Pokemon jest odporny na działanie burzy piaskowej, a jeśli szaleje ona w czasie walki, unika ciosów o 20% łatwiej. Dodatkowo, kiedy Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie dzikiego Pokemona w miejscach gdzie ona szaleje spada o 50%.
Ataki: Rzut Kamieniem, Taran, Akcja.
Ewolucja: Geodude -> Graveler -> Golem
8.Magikarp
Złapany do:
Imię: Mag
Ataki:Pluskanie,Skok,Akcja
Zdolności:
- Rattled - Zwiększa atak Pokemona o jeden poziom, gdy zostanie on trafiony ruchem typu Bug, Ghost lub Dark.
Ewolucja: [u][b]Magikarp -> Gyarados.
Igglybuff
Ataki:Pieśń,Grom
Zdolności:Friend Guard-W podwójnych i potrójnych walkach sprzymierzone Pokemony doznają mniejszych obrażeń.
Wstążki:
Odznaki(Bo Trener może startować w pokazach i odwrotnie.):
Brak.
Plecak:
x2050
x2 PokeBall's
x3
PokeDex
x1
x1
x1
x2
x1
1 minus
Offline
1.Są MG
2.Pomysł dobry.
Dostaniesz za to Chimecho
Zdolność:Lewitacja-Ataki typu ziemnego oraz zdolność "Arena Trap" są powstrzymywane.
Ataki:Dezorientacja,Hipnoza,Podwójne uderzenie kantem,Lodowy wiatr
Offline
Dziękuję, mam kolejny Pomysł:
3. - Eventy.
Na innych stronach już są a więc i tutaj powinny być. Organizowane by były Eventy gdzie można by, np. zrobić że Wszyscy muszą się zjednoczyć by pokonać przykładowo Zespół Galaktik lub Plasma.
4. - Wyścigi Pokemonów.
Organizowane by były np. co miesiąc. Gracz wybrał by jednego Pokemona i pisał "Rzucam kostką" a Administrator pisał potem kto ile wyrzucił. Symulator Kostki, kto nie odpisał by w wyznaczonym czasie traciłby np. 100$.
| Mój Komix | Karta Postaci |
1.Staryu
Imię:Stariu
Złapana do:
Ataki: Wodna Broń, Szybkie Wirowanie, Toksyczność.
Zdolności:
- Illuminate - Jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie dzikiego Pokemona rośnie o 200%.
1. Piplup.
Imię: Piplap
Złapana do:
Ataki: Plask, Bąbelek, Grom, Dziobanie, Bąbelkowy Promień, Czekanie, Wodny Wir, Hydro Pompa, Hydro Działo.
Zdolności:
- Strumień - Powoduje że jeśli pokemon stracił 2/3 swojego życia jego wodne ataki zwiększają siłę o 50%.
Ewolucja: Piplup → Prinplup → Empoleon.
2. Chimecho
Imię: Chimeko
Złapana do:
Zdolność:
- Lewitacja - zdolność dzięki której na pokemona który ją ma, nie działają ataki ziemne.
- Arena Trap - ?
Ataki: Dezorientacja, Hipnoza, Podwójne Uderzenie Kantem, Lodowy Wiatr, Straszenie, Owinięcie, Kojący Dźwięk.
Ewolucja: Chingling → Chimecho
3. Aron
Imię: Aron
Złapany do:
Płeć:
Zdolności:
- Strudy Ataki - pokonujące jednym ciosem (One-Hit KO) nie działają na tego Pokemona.
- Rock Head - Pokemon nie otrzymuje obrażeń przy atakach obosiecznych (typu Double-Edge).
- Heavy Metal - Waga Pokemona jest podwojona.
Ataki: Taran, Metalowy Pazur, Pisk, Cios Ciałem, Podwójne Uderzenie Kantem, Błysko Działo, Metalowy Dźwięk.
Ewolucja: Aron → Lairon → Aggron.
3. Turtwing
Imię: Tertłig
Płeć: ?
Złapany/a do:
Zdolność:
- Overgrow - Kiedy HP spada poniżej 1/3, ataki trawiaste zadają do 1,5 raza większe obrażenia
-Shell Armor - Blokuje ciosy krytyczne przeciwnika.
Ataki: Ostry Liść, Akcja, Gryzienie, Roślinna Furia, Burza Liści,Kula Energii, Wspinaczka,
Ewolucja: Turtwing → Grotle → Torterra.
Combee
Imię: Combee
Złapany do:
Ataki:Powiew Wiatru, Słodki Zapach, Ukąszenie.
Zdolności:Hustle-Na początku walki atak Pokemona zostaje zwiększony o 50%, ale celność jego fizycznych ruchów spada o 20%. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie silniejszych Pokemonów wzrasta o 50%.
Ewolucja: Combee -> Vespiquen
7. Geodude
Imię: Dżijodjud
Złapany do:
Zdolności:
- Rock Head - Pokemon nie otrzymuje obrażeń przy atakach obosiecznych (typu Double-Edge).
- Sturdy - Ataki pokonujące jednym ciosem (One-Hit KO) nie działają na tego Pokemona.
Sand Veil - Pokemon jest odporny na działanie burzy piaskowej, a jeśli szaleje ona w czasie walki, unika ciosów o 20% łatwiej. Dodatkowo, kiedy Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie dzikiego Pokemona w miejscach gdzie ona szaleje spada o 50%.
Ataki: Rzut Kamieniem, Taran, Akcja.
Ewolucja: Geodude -> Graveler -> Golem
8.Magikarp
Złapany do:
Imię: Mag
Ataki:Pluskanie,Skok,Akcja
Zdolności:
- Rattled - Zwiększa atak Pokemona o jeden poziom, gdy zostanie on trafiony ruchem typu Bug, Ghost lub Dark.
Ewolucja: [u][b]Magikarp -> Gyarados.
Igglybuff
Ataki:Pieśń,Grom
Zdolności:Friend Guard-W podwójnych i potrójnych walkach sprzymierzone Pokemony doznają mniejszych obrażeń.
Wstążki:
Odznaki(Bo Trener może startować w pokazach i odwrotnie.):
Brak.
Plecak:
x2050
x2 PokeBall's
x3
PokeDex
x1
x1
x1
x2
x1
1 minus
Offline
Ja proponuję by na początek zbierać odznaki np z Kanto potem Jotho itd. ( lecz podróżować można by było po wszystkich regionach). Dzięki temu mogła by się odbyć liga np. Kanto w której wzięli by udział wszyscy użytkownicy z forum. Byłby przykładowo 1 miesiąc na zdobycie odznak i odbyła by się liga, w której wyłonilibyśmy championa całego forum z danego regionu.
Offline
Darkrai - Moim zdaniem nie za dobry pomysł, przecież można kilka odznak ominąć a potem do niej wrócić.
| Mój Komix | Karta Postaci |
1.Staryu
Imię:Stariu
Złapana do:
Ataki: Wodna Broń, Szybkie Wirowanie, Toksyczność.
Zdolności:
- Illuminate - Jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie dzikiego Pokemona rośnie o 200%.
1. Piplup.
Imię: Piplap
Złapana do:
Ataki: Plask, Bąbelek, Grom, Dziobanie, Bąbelkowy Promień, Czekanie, Wodny Wir, Hydro Pompa, Hydro Działo.
Zdolności:
- Strumień - Powoduje że jeśli pokemon stracił 2/3 swojego życia jego wodne ataki zwiększają siłę o 50%.
Ewolucja: Piplup → Prinplup → Empoleon.
2. Chimecho
Imię: Chimeko
Złapana do:
Zdolność:
- Lewitacja - zdolność dzięki której na pokemona który ją ma, nie działają ataki ziemne.
- Arena Trap - ?
Ataki: Dezorientacja, Hipnoza, Podwójne Uderzenie Kantem, Lodowy Wiatr, Straszenie, Owinięcie, Kojący Dźwięk.
Ewolucja: Chingling → Chimecho
3. Aron
Imię: Aron
Złapany do:
Płeć:
Zdolności:
- Strudy Ataki - pokonujące jednym ciosem (One-Hit KO) nie działają na tego Pokemona.
- Rock Head - Pokemon nie otrzymuje obrażeń przy atakach obosiecznych (typu Double-Edge).
- Heavy Metal - Waga Pokemona jest podwojona.
Ataki: Taran, Metalowy Pazur, Pisk, Cios Ciałem, Podwójne Uderzenie Kantem, Błysko Działo, Metalowy Dźwięk.
Ewolucja: Aron → Lairon → Aggron.
3. Turtwing
Imię: Tertłig
Płeć: ?
Złapany/a do:
Zdolność:
- Overgrow - Kiedy HP spada poniżej 1/3, ataki trawiaste zadają do 1,5 raza większe obrażenia
-Shell Armor - Blokuje ciosy krytyczne przeciwnika.
Ataki: Ostry Liść, Akcja, Gryzienie, Roślinna Furia, Burza Liści,Kula Energii, Wspinaczka,
Ewolucja: Turtwing → Grotle → Torterra.
Combee
Imię: Combee
Złapany do:
Ataki:Powiew Wiatru, Słodki Zapach, Ukąszenie.
Zdolności:Hustle-Na początku walki atak Pokemona zostaje zwiększony o 50%, ale celność jego fizycznych ruchów spada o 20%. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie silniejszych Pokemonów wzrasta o 50%.
Ewolucja: Combee -> Vespiquen
7. Geodude
Imię: Dżijodjud
Złapany do:
Zdolności:
- Rock Head - Pokemon nie otrzymuje obrażeń przy atakach obosiecznych (typu Double-Edge).
- Sturdy - Ataki pokonujące jednym ciosem (One-Hit KO) nie działają na tego Pokemona.
Sand Veil - Pokemon jest odporny na działanie burzy piaskowej, a jeśli szaleje ona w czasie walki, unika ciosów o 20% łatwiej. Dodatkowo, kiedy Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie dzikiego Pokemona w miejscach gdzie ona szaleje spada o 50%.
Ataki: Rzut Kamieniem, Taran, Akcja.
Ewolucja: Geodude -> Graveler -> Golem
8.Magikarp
Złapany do:
Imię: Mag
Ataki:Pluskanie,Skok,Akcja
Zdolności:
- Rattled - Zwiększa atak Pokemona o jeden poziom, gdy zostanie on trafiony ruchem typu Bug, Ghost lub Dark.
Ewolucja: [u][b]Magikarp -> Gyarados.
Igglybuff
Ataki:Pieśń,Grom
Zdolności:Friend Guard-W podwójnych i potrójnych walkach sprzymierzone Pokemony doznają mniejszych obrażeń.
Wstążki:
Odznaki(Bo Trener może startować w pokazach i odwrotnie.):
Brak.
Plecak:
x2050
x2 PokeBall's
x3
PokeDex
x1
x1
x1
x2
x1
1 minus
Offline
Ale patrząc inaczej to niech każdy zbierze sobie wszystkie odznaki i pokona E4 i championa z każdego regionu i każdy będzie championem każdego regionu( to chyba trochę głupie, bo co za zaszczyt skoro każdy może nim być)?? Chyba lepiej by jedna osoba była mistrzem pokemon danego regionu. I można by ją wyzywać na walki o tytuł mistrza.
Offline
Pomysł nawet dobry mam za to żeby zorganizować ją i ogłosić przed pół rokiem,że będą te zawody.I jak?
Offline
Eee nie rozumiem cię
Offline
ogłosić to o pół roku wcześniej przed zawodami
Offline
Chodzi ci o ligę pokemon?? jeśli tak to może ze 3 miesiące bo 6 to trochę za dużo
Offline
jak będzie więcej użytkowników
Offline
oczywiście, a co do 1 pomysłu powinno być więcej mg, np. 2. Mogę się z tym forum wymienić Buttonem.
| Mój Komix | Karta Postaci |
1.Staryu
Imię:Stariu
Złapana do:
Ataki: Wodna Broń, Szybkie Wirowanie, Toksyczność.
Zdolności:
- Illuminate - Jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie dzikiego Pokemona rośnie o 200%.
1. Piplup.
Imię: Piplap
Złapana do:
Ataki: Plask, Bąbelek, Grom, Dziobanie, Bąbelkowy Promień, Czekanie, Wodny Wir, Hydro Pompa, Hydro Działo.
Zdolności:
- Strumień - Powoduje że jeśli pokemon stracił 2/3 swojego życia jego wodne ataki zwiększają siłę o 50%.
Ewolucja: Piplup → Prinplup → Empoleon.
2. Chimecho
Imię: Chimeko
Złapana do:
Zdolność:
- Lewitacja - zdolność dzięki której na pokemona który ją ma, nie działają ataki ziemne.
- Arena Trap - ?
Ataki: Dezorientacja, Hipnoza, Podwójne Uderzenie Kantem, Lodowy Wiatr, Straszenie, Owinięcie, Kojący Dźwięk.
Ewolucja: Chingling → Chimecho
3. Aron
Imię: Aron
Złapany do:
Płeć:
Zdolności:
- Strudy Ataki - pokonujące jednym ciosem (One-Hit KO) nie działają na tego Pokemona.
- Rock Head - Pokemon nie otrzymuje obrażeń przy atakach obosiecznych (typu Double-Edge).
- Heavy Metal - Waga Pokemona jest podwojona.
Ataki: Taran, Metalowy Pazur, Pisk, Cios Ciałem, Podwójne Uderzenie Kantem, Błysko Działo, Metalowy Dźwięk.
Ewolucja: Aron → Lairon → Aggron.
3. Turtwing
Imię: Tertłig
Płeć: ?
Złapany/a do:
Zdolność:
- Overgrow - Kiedy HP spada poniżej 1/3, ataki trawiaste zadają do 1,5 raza większe obrażenia
-Shell Armor - Blokuje ciosy krytyczne przeciwnika.
Ataki: Ostry Liść, Akcja, Gryzienie, Roślinna Furia, Burza Liści,Kula Energii, Wspinaczka,
Ewolucja: Turtwing → Grotle → Torterra.
Combee
Imię: Combee
Złapany do:
Ataki:Powiew Wiatru, Słodki Zapach, Ukąszenie.
Zdolności:Hustle-Na początku walki atak Pokemona zostaje zwiększony o 50%, ale celność jego fizycznych ruchów spada o 20%. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie silniejszych Pokemonów wzrasta o 50%.
Ewolucja: Combee -> Vespiquen
7. Geodude
Imię: Dżijodjud
Złapany do:
Zdolności:
- Rock Head - Pokemon nie otrzymuje obrażeń przy atakach obosiecznych (typu Double-Edge).
- Sturdy - Ataki pokonujące jednym ciosem (One-Hit KO) nie działają na tego Pokemona.
Sand Veil - Pokemon jest odporny na działanie burzy piaskowej, a jeśli szaleje ona w czasie walki, unika ciosów o 20% łatwiej. Dodatkowo, kiedy Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie dzikiego Pokemona w miejscach gdzie ona szaleje spada o 50%.
Ataki: Rzut Kamieniem, Taran, Akcja.
Ewolucja: Geodude -> Graveler -> Golem
8.Magikarp
Złapany do:
Imię: Mag
Ataki:Pluskanie,Skok,Akcja
Zdolności:
- Rattled - Zwiększa atak Pokemona o jeden poziom, gdy zostanie on trafiony ruchem typu Bug, Ghost lub Dark.
Ewolucja: [u][b]Magikarp -> Gyarados.
Igglybuff
Ataki:Pieśń,Grom
Zdolności:Friend Guard-W podwójnych i potrójnych walkach sprzymierzone Pokemony doznają mniejszych obrażeń.
Wstążki:
Odznaki(Bo Trener może startować w pokazach i odwrotnie.):
Brak.
Plecak:
x2050
x2 PokeBall's
x3
PokeDex
x1
x1
x1
x2
x1
1 minus
Offline
Spokojnie spokojnie2.ale jak wymienic
Offline
No można zrobić nowe Forum i wątek "wymiany stronami" . KAżda strona ma swój button, i tam pisze się wymagania, i wstawia do stopki button Mojego forum
<a href="http://www.super-pokemon2.pun.pl/forums.php">< img src="http://img715.imageshack.us/img715/3276/bannerpdh.gif">
a wasz?
| Mój Komix | Karta Postaci |
1.Staryu
Imię:Stariu
Złapana do:
Ataki: Wodna Broń, Szybkie Wirowanie, Toksyczność.
Zdolności:
- Illuminate - Jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie dzikiego Pokemona rośnie o 200%.
1. Piplup.
Imię: Piplap
Złapana do:
Ataki: Plask, Bąbelek, Grom, Dziobanie, Bąbelkowy Promień, Czekanie, Wodny Wir, Hydro Pompa, Hydro Działo.
Zdolności:
- Strumień - Powoduje że jeśli pokemon stracił 2/3 swojego życia jego wodne ataki zwiększają siłę o 50%.
Ewolucja: Piplup → Prinplup → Empoleon.
2. Chimecho
Imię: Chimeko
Złapana do:
Zdolność:
- Lewitacja - zdolność dzięki której na pokemona który ją ma, nie działają ataki ziemne.
- Arena Trap - ?
Ataki: Dezorientacja, Hipnoza, Podwójne Uderzenie Kantem, Lodowy Wiatr, Straszenie, Owinięcie, Kojący Dźwięk.
Ewolucja: Chingling → Chimecho
3. Aron
Imię: Aron
Złapany do:
Płeć:
Zdolności:
- Strudy Ataki - pokonujące jednym ciosem (One-Hit KO) nie działają na tego Pokemona.
- Rock Head - Pokemon nie otrzymuje obrażeń przy atakach obosiecznych (typu Double-Edge).
- Heavy Metal - Waga Pokemona jest podwojona.
Ataki: Taran, Metalowy Pazur, Pisk, Cios Ciałem, Podwójne Uderzenie Kantem, Błysko Działo, Metalowy Dźwięk.
Ewolucja: Aron → Lairon → Aggron.
3. Turtwing
Imię: Tertłig
Płeć: ?
Złapany/a do:
Zdolność:
- Overgrow - Kiedy HP spada poniżej 1/3, ataki trawiaste zadają do 1,5 raza większe obrażenia
-Shell Armor - Blokuje ciosy krytyczne przeciwnika.
Ataki: Ostry Liść, Akcja, Gryzienie, Roślinna Furia, Burza Liści,Kula Energii, Wspinaczka,
Ewolucja: Turtwing → Grotle → Torterra.
Combee
Imię: Combee
Złapany do:
Ataki:Powiew Wiatru, Słodki Zapach, Ukąszenie.
Zdolności:Hustle-Na początku walki atak Pokemona zostaje zwiększony o 50%, ale celność jego fizycznych ruchów spada o 20%. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie silniejszych Pokemonów wzrasta o 50%.
Ewolucja: Combee -> Vespiquen
7. Geodude
Imię: Dżijodjud
Złapany do:
Zdolności:
- Rock Head - Pokemon nie otrzymuje obrażeń przy atakach obosiecznych (typu Double-Edge).
- Sturdy - Ataki pokonujące jednym ciosem (One-Hit KO) nie działają na tego Pokemona.
Sand Veil - Pokemon jest odporny na działanie burzy piaskowej, a jeśli szaleje ona w czasie walki, unika ciosów o 20% łatwiej. Dodatkowo, kiedy Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie dzikiego Pokemona w miejscach gdzie ona szaleje spada o 50%.
Ataki: Rzut Kamieniem, Taran, Akcja.
Ewolucja: Geodude -> Graveler -> Golem
8.Magikarp
Złapany do:
Imię: Mag
Ataki:Pluskanie,Skok,Akcja
Zdolności:
- Rattled - Zwiększa atak Pokemona o jeden poziom, gdy zostanie on trafiony ruchem typu Bug, Ghost lub Dark.
Ewolucja: [u][b]Magikarp -> Gyarados.
Igglybuff
Ataki:Pieśń,Grom
Zdolności:Friend Guard-W podwójnych i potrójnych walkach sprzymierzone Pokemony doznają mniejszych obrażeń.
Wstążki:
Odznaki(Bo Trener może startować w pokazach i odwrotnie.):
Brak.
Plecak:
x2050
x2 PokeBall's
x3
PokeDex
x1
x1
x1
x2
x1
1 minus
Offline
Nie mamy.Nie wiem w czym zrobić
Offline
Można w Paincie.
| Mój Komix | Karta Postaci |
1.Staryu
Imię:Stariu
Złapana do:
Ataki: Wodna Broń, Szybkie Wirowanie, Toksyczność.
Zdolności:
- Illuminate - Jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie dzikiego Pokemona rośnie o 200%.
1. Piplup.
Imię: Piplap
Złapana do:
Ataki: Plask, Bąbelek, Grom, Dziobanie, Bąbelkowy Promień, Czekanie, Wodny Wir, Hydro Pompa, Hydro Działo.
Zdolności:
- Strumień - Powoduje że jeśli pokemon stracił 2/3 swojego życia jego wodne ataki zwiększają siłę o 50%.
Ewolucja: Piplup → Prinplup → Empoleon.
2. Chimecho
Imię: Chimeko
Złapana do:
Zdolność:
- Lewitacja - zdolność dzięki której na pokemona który ją ma, nie działają ataki ziemne.
- Arena Trap - ?
Ataki: Dezorientacja, Hipnoza, Podwójne Uderzenie Kantem, Lodowy Wiatr, Straszenie, Owinięcie, Kojący Dźwięk.
Ewolucja: Chingling → Chimecho
3. Aron
Imię: Aron
Złapany do:
Płeć:
Zdolności:
- Strudy Ataki - pokonujące jednym ciosem (One-Hit KO) nie działają na tego Pokemona.
- Rock Head - Pokemon nie otrzymuje obrażeń przy atakach obosiecznych (typu Double-Edge).
- Heavy Metal - Waga Pokemona jest podwojona.
Ataki: Taran, Metalowy Pazur, Pisk, Cios Ciałem, Podwójne Uderzenie Kantem, Błysko Działo, Metalowy Dźwięk.
Ewolucja: Aron → Lairon → Aggron.
3. Turtwing
Imię: Tertłig
Płeć: ?
Złapany/a do:
Zdolność:
- Overgrow - Kiedy HP spada poniżej 1/3, ataki trawiaste zadają do 1,5 raza większe obrażenia
-Shell Armor - Blokuje ciosy krytyczne przeciwnika.
Ataki: Ostry Liść, Akcja, Gryzienie, Roślinna Furia, Burza Liści,Kula Energii, Wspinaczka,
Ewolucja: Turtwing → Grotle → Torterra.
Combee
Imię: Combee
Złapany do:
Ataki:Powiew Wiatru, Słodki Zapach, Ukąszenie.
Zdolności:Hustle-Na początku walki atak Pokemona zostaje zwiększony o 50%, ale celność jego fizycznych ruchów spada o 20%. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie silniejszych Pokemonów wzrasta o 50%.
Ewolucja: Combee -> Vespiquen
7. Geodude
Imię: Dżijodjud
Złapany do:
Zdolności:
- Rock Head - Pokemon nie otrzymuje obrażeń przy atakach obosiecznych (typu Double-Edge).
- Sturdy - Ataki pokonujące jednym ciosem (One-Hit KO) nie działają na tego Pokemona.
Sand Veil - Pokemon jest odporny na działanie burzy piaskowej, a jeśli szaleje ona w czasie walki, unika ciosów o 20% łatwiej. Dodatkowo, kiedy Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie dzikiego Pokemona w miejscach gdzie ona szaleje spada o 50%.
Ataki: Rzut Kamieniem, Taran, Akcja.
Ewolucja: Geodude -> Graveler -> Golem
8.Magikarp
Złapany do:
Imię: Mag
Ataki:Pluskanie,Skok,Akcja
Zdolności:
- Rattled - Zwiększa atak Pokemona o jeden poziom, gdy zostanie on trafiony ruchem typu Bug, Ghost lub Dark.
Ewolucja: [u][b]Magikarp -> Gyarados.
Igglybuff
Ataki:Pieśń,Grom
Zdolności:Friend Guard-W podwójnych i potrójnych walkach sprzymierzone Pokemony doznają mniejszych obrażeń.
Wstążki:
Odznaki(Bo Trener może startować w pokazach i odwrotnie.):
Brak.
Plecak:
x2050
x2 PokeBall's
x3
PokeDex
x1
x1
x1
x2
x1
1 minus
Offline
Dobra
Offline
5. - Posty w przygodach.
Każdy gracz i MG powinien pisać min. 2-4 linijki. Żeby Przygoda byłą ciekawsza.
[u]6. - Pokazy.
Na następny raz powinno być tak.
powinny odbyć się zapisy, a następnie opis rundy. Np.
W pierwszej rundzie pokazów każdy Koordynator pisałby jakiego pokemon wzywa i co robi.
Ostatnio edytowany przez Anubias (2012-05-03 09:25:26)
| Mój Komix | Karta Postaci |
1.Staryu
Imię:Stariu
Złapana do:
Ataki: Wodna Broń, Szybkie Wirowanie, Toksyczność.
Zdolności:
- Illuminate - Jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie dzikiego Pokemona rośnie o 200%.
1. Piplup.
Imię: Piplap
Złapana do:
Ataki: Plask, Bąbelek, Grom, Dziobanie, Bąbelkowy Promień, Czekanie, Wodny Wir, Hydro Pompa, Hydro Działo.
Zdolności:
- Strumień - Powoduje że jeśli pokemon stracił 2/3 swojego życia jego wodne ataki zwiększają siłę o 50%.
Ewolucja: Piplup → Prinplup → Empoleon.
2. Chimecho
Imię: Chimeko
Złapana do:
Zdolność:
- Lewitacja - zdolność dzięki której na pokemona który ją ma, nie działają ataki ziemne.
- Arena Trap - ?
Ataki: Dezorientacja, Hipnoza, Podwójne Uderzenie Kantem, Lodowy Wiatr, Straszenie, Owinięcie, Kojący Dźwięk.
Ewolucja: Chingling → Chimecho
3. Aron
Imię: Aron
Złapany do:
Płeć:
Zdolności:
- Strudy Ataki - pokonujące jednym ciosem (One-Hit KO) nie działają na tego Pokemona.
- Rock Head - Pokemon nie otrzymuje obrażeń przy atakach obosiecznych (typu Double-Edge).
- Heavy Metal - Waga Pokemona jest podwojona.
Ataki: Taran, Metalowy Pazur, Pisk, Cios Ciałem, Podwójne Uderzenie Kantem, Błysko Działo, Metalowy Dźwięk.
Ewolucja: Aron → Lairon → Aggron.
3. Turtwing
Imię: Tertłig
Płeć: ?
Złapany/a do:
Zdolność:
- Overgrow - Kiedy HP spada poniżej 1/3, ataki trawiaste zadają do 1,5 raza większe obrażenia
-Shell Armor - Blokuje ciosy krytyczne przeciwnika.
Ataki: Ostry Liść, Akcja, Gryzienie, Roślinna Furia, Burza Liści,Kula Energii, Wspinaczka,
Ewolucja: Turtwing → Grotle → Torterra.
Combee
Imię: Combee
Złapany do:
Ataki:Powiew Wiatru, Słodki Zapach, Ukąszenie.
Zdolności:Hustle-Na początku walki atak Pokemona zostaje zwiększony o 50%, ale celność jego fizycznych ruchów spada o 20%. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie silniejszych Pokemonów wzrasta o 50%.
Ewolucja: Combee -> Vespiquen
7. Geodude
Imię: Dżijodjud
Złapany do:
Zdolności:
- Rock Head - Pokemon nie otrzymuje obrażeń przy atakach obosiecznych (typu Double-Edge).
- Sturdy - Ataki pokonujące jednym ciosem (One-Hit KO) nie działają na tego Pokemona.
Sand Veil - Pokemon jest odporny na działanie burzy piaskowej, a jeśli szaleje ona w czasie walki, unika ciosów o 20% łatwiej. Dodatkowo, kiedy Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie dzikiego Pokemona w miejscach gdzie ona szaleje spada o 50%.
Ataki: Rzut Kamieniem, Taran, Akcja.
Ewolucja: Geodude -> Graveler -> Golem
8.Magikarp
Złapany do:
Imię: Mag
Ataki:Pluskanie,Skok,Akcja
Zdolności:
- Rattled - Zwiększa atak Pokemona o jeden poziom, gdy zostanie on trafiony ruchem typu Bug, Ghost lub Dark.
Ewolucja: [u][b]Magikarp -> Gyarados.
Igglybuff
Ataki:Pieśń,Grom
Zdolności:Friend Guard-W podwójnych i potrójnych walkach sprzymierzone Pokemony doznają mniejszych obrażeń.
Wstążki:
Odznaki(Bo Trener może startować w pokazach i odwrotnie.):
Brak.
Plecak:
x2050
x2 PokeBall's
x3
PokeDex
x1
x1
x1
x2
x1
1 minus
Offline
Za eventy i te posty dostajesz jajo
Offline
Ok, a jak wygląda. Link do jaj. http://firechao.com/Images/eggdex/nazwa pokemona z małej litery.png
| Mój Komix | Karta Postaci |
1.Staryu
Imię:Stariu
Złapana do:
Ataki: Wodna Broń, Szybkie Wirowanie, Toksyczność.
Zdolności:
- Illuminate - Jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie dzikiego Pokemona rośnie o 200%.
1. Piplup.
Imię: Piplap
Złapana do:
Ataki: Plask, Bąbelek, Grom, Dziobanie, Bąbelkowy Promień, Czekanie, Wodny Wir, Hydro Pompa, Hydro Działo.
Zdolności:
- Strumień - Powoduje że jeśli pokemon stracił 2/3 swojego życia jego wodne ataki zwiększają siłę o 50%.
Ewolucja: Piplup → Prinplup → Empoleon.
2. Chimecho
Imię: Chimeko
Złapana do:
Zdolność:
- Lewitacja - zdolność dzięki której na pokemona który ją ma, nie działają ataki ziemne.
- Arena Trap - ?
Ataki: Dezorientacja, Hipnoza, Podwójne Uderzenie Kantem, Lodowy Wiatr, Straszenie, Owinięcie, Kojący Dźwięk.
Ewolucja: Chingling → Chimecho
3. Aron
Imię: Aron
Złapany do:
Płeć:
Zdolności:
- Strudy Ataki - pokonujące jednym ciosem (One-Hit KO) nie działają na tego Pokemona.
- Rock Head - Pokemon nie otrzymuje obrażeń przy atakach obosiecznych (typu Double-Edge).
- Heavy Metal - Waga Pokemona jest podwojona.
Ataki: Taran, Metalowy Pazur, Pisk, Cios Ciałem, Podwójne Uderzenie Kantem, Błysko Działo, Metalowy Dźwięk.
Ewolucja: Aron → Lairon → Aggron.
3. Turtwing
Imię: Tertłig
Płeć: ?
Złapany/a do:
Zdolność:
- Overgrow - Kiedy HP spada poniżej 1/3, ataki trawiaste zadają do 1,5 raza większe obrażenia
-Shell Armor - Blokuje ciosy krytyczne przeciwnika.
Ataki: Ostry Liść, Akcja, Gryzienie, Roślinna Furia, Burza Liści,Kula Energii, Wspinaczka,
Ewolucja: Turtwing → Grotle → Torterra.
Combee
Imię: Combee
Złapany do:
Ataki:Powiew Wiatru, Słodki Zapach, Ukąszenie.
Zdolności:Hustle-Na początku walki atak Pokemona zostaje zwiększony o 50%, ale celność jego fizycznych ruchów spada o 20%. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie silniejszych Pokemonów wzrasta o 50%.
Ewolucja: Combee -> Vespiquen
7. Geodude
Imię: Dżijodjud
Złapany do:
Zdolności:
- Rock Head - Pokemon nie otrzymuje obrażeń przy atakach obosiecznych (typu Double-Edge).
- Sturdy - Ataki pokonujące jednym ciosem (One-Hit KO) nie działają na tego Pokemona.
Sand Veil - Pokemon jest odporny na działanie burzy piaskowej, a jeśli szaleje ona w czasie walki, unika ciosów o 20% łatwiej. Dodatkowo, kiedy Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie dzikiego Pokemona w miejscach gdzie ona szaleje spada o 50%.
Ataki: Rzut Kamieniem, Taran, Akcja.
Ewolucja: Geodude -> Graveler -> Golem
8.Magikarp
Złapany do:
Imię: Mag
Ataki:Pluskanie,Skok,Akcja
Zdolności:
- Rattled - Zwiększa atak Pokemona o jeden poziom, gdy zostanie on trafiony ruchem typu Bug, Ghost lub Dark.
Ewolucja: [u][b]Magikarp -> Gyarados.
Igglybuff
Ataki:Pieśń,Grom
Zdolności:Friend Guard-W podwójnych i potrójnych walkach sprzymierzone Pokemony doznają mniejszych obrażeń.
Wstążki:
Odznaki(Bo Trener może startować w pokazach i odwrotnie.):
Brak.
Plecak:
x2050
x2 PokeBall's
x3
PokeDex
x1
x1
x1
x2
x1
1 minus
Offline
Oto jajo Combee
Offline
Dziękuję.
7 - Wymiany.
Jeden gracz wystawiał by Pokemona i za jakiego chce się wymienić. A drugi pisze jakiego oferuje. A potem Mod lub Admin potwierdzał by.
| Mój Komix | Karta Postaci |
1.Staryu
Imię:Stariu
Złapana do:
Ataki: Wodna Broń, Szybkie Wirowanie, Toksyczność.
Zdolności:
- Illuminate - Jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie dzikiego Pokemona rośnie o 200%.
1. Piplup.
Imię: Piplap
Złapana do:
Ataki: Plask, Bąbelek, Grom, Dziobanie, Bąbelkowy Promień, Czekanie, Wodny Wir, Hydro Pompa, Hydro Działo.
Zdolności:
- Strumień - Powoduje że jeśli pokemon stracił 2/3 swojego życia jego wodne ataki zwiększają siłę o 50%.
Ewolucja: Piplup → Prinplup → Empoleon.
2. Chimecho
Imię: Chimeko
Złapana do:
Zdolność:
- Lewitacja - zdolność dzięki której na pokemona który ją ma, nie działają ataki ziemne.
- Arena Trap - ?
Ataki: Dezorientacja, Hipnoza, Podwójne Uderzenie Kantem, Lodowy Wiatr, Straszenie, Owinięcie, Kojący Dźwięk.
Ewolucja: Chingling → Chimecho
3. Aron
Imię: Aron
Złapany do:
Płeć:
Zdolności:
- Strudy Ataki - pokonujące jednym ciosem (One-Hit KO) nie działają na tego Pokemona.
- Rock Head - Pokemon nie otrzymuje obrażeń przy atakach obosiecznych (typu Double-Edge).
- Heavy Metal - Waga Pokemona jest podwojona.
Ataki: Taran, Metalowy Pazur, Pisk, Cios Ciałem, Podwójne Uderzenie Kantem, Błysko Działo, Metalowy Dźwięk.
Ewolucja: Aron → Lairon → Aggron.
3. Turtwing
Imię: Tertłig
Płeć: ?
Złapany/a do:
Zdolność:
- Overgrow - Kiedy HP spada poniżej 1/3, ataki trawiaste zadają do 1,5 raza większe obrażenia
-Shell Armor - Blokuje ciosy krytyczne przeciwnika.
Ataki: Ostry Liść, Akcja, Gryzienie, Roślinna Furia, Burza Liści,Kula Energii, Wspinaczka,
Ewolucja: Turtwing → Grotle → Torterra.
Combee
Imię: Combee
Złapany do:
Ataki:Powiew Wiatru, Słodki Zapach, Ukąszenie.
Zdolności:Hustle-Na początku walki atak Pokemona zostaje zwiększony o 50%, ale celność jego fizycznych ruchów spada o 20%. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie silniejszych Pokemonów wzrasta o 50%.
Ewolucja: Combee -> Vespiquen
7. Geodude
Imię: Dżijodjud
Złapany do:
Zdolności:
- Rock Head - Pokemon nie otrzymuje obrażeń przy atakach obosiecznych (typu Double-Edge).
- Sturdy - Ataki pokonujące jednym ciosem (One-Hit KO) nie działają na tego Pokemona.
Sand Veil - Pokemon jest odporny na działanie burzy piaskowej, a jeśli szaleje ona w czasie walki, unika ciosów o 20% łatwiej. Dodatkowo, kiedy Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie dzikiego Pokemona w miejscach gdzie ona szaleje spada o 50%.
Ataki: Rzut Kamieniem, Taran, Akcja.
Ewolucja: Geodude -> Graveler -> Golem
8.Magikarp
Złapany do:
Imię: Mag
Ataki:Pluskanie,Skok,Akcja
Zdolności:
- Rattled - Zwiększa atak Pokemona o jeden poziom, gdy zostanie on trafiony ruchem typu Bug, Ghost lub Dark.
Ewolucja: [u][b]Magikarp -> Gyarados.
Igglybuff
Ataki:Pieśń,Grom
Zdolności:Friend Guard-W podwójnych i potrójnych walkach sprzymierzone Pokemony doznają mniejszych obrażeń.
Wstążki:
Odznaki(Bo Trener może startować w pokazach i odwrotnie.):
Brak.
Plecak:
x2050
x2 PokeBall's
x3
PokeDex
x1
x1
x1
x2
x1
1 minus
Offline
Oczywiście, dobry pomysł.
A jeśli są Hodowcy to powinny być Hodowle.
| Mój Komix | Karta Postaci |
1.Staryu
Imię:Stariu
Złapana do:
Ataki: Wodna Broń, Szybkie Wirowanie, Toksyczność.
Zdolności:
- Illuminate - Jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie dzikiego Pokemona rośnie o 200%.
1. Piplup.
Imię: Piplap
Złapana do:
Ataki: Plask, Bąbelek, Grom, Dziobanie, Bąbelkowy Promień, Czekanie, Wodny Wir, Hydro Pompa, Hydro Działo.
Zdolności:
- Strumień - Powoduje że jeśli pokemon stracił 2/3 swojego życia jego wodne ataki zwiększają siłę o 50%.
Ewolucja: Piplup → Prinplup → Empoleon.
2. Chimecho
Imię: Chimeko
Złapana do:
Zdolność:
- Lewitacja - zdolność dzięki której na pokemona który ją ma, nie działają ataki ziemne.
- Arena Trap - ?
Ataki: Dezorientacja, Hipnoza, Podwójne Uderzenie Kantem, Lodowy Wiatr, Straszenie, Owinięcie, Kojący Dźwięk.
Ewolucja: Chingling → Chimecho
3. Aron
Imię: Aron
Złapany do:
Płeć:
Zdolności:
- Strudy Ataki - pokonujące jednym ciosem (One-Hit KO) nie działają na tego Pokemona.
- Rock Head - Pokemon nie otrzymuje obrażeń przy atakach obosiecznych (typu Double-Edge).
- Heavy Metal - Waga Pokemona jest podwojona.
Ataki: Taran, Metalowy Pazur, Pisk, Cios Ciałem, Podwójne Uderzenie Kantem, Błysko Działo, Metalowy Dźwięk.
Ewolucja: Aron → Lairon → Aggron.
3. Turtwing
Imię: Tertłig
Płeć: ?
Złapany/a do:
Zdolność:
- Overgrow - Kiedy HP spada poniżej 1/3, ataki trawiaste zadają do 1,5 raza większe obrażenia
-Shell Armor - Blokuje ciosy krytyczne przeciwnika.
Ataki: Ostry Liść, Akcja, Gryzienie, Roślinna Furia, Burza Liści,Kula Energii, Wspinaczka,
Ewolucja: Turtwing → Grotle → Torterra.
Combee
Imię: Combee
Złapany do:
Ataki:Powiew Wiatru, Słodki Zapach, Ukąszenie.
Zdolności:Hustle-Na początku walki atak Pokemona zostaje zwiększony o 50%, ale celność jego fizycznych ruchów spada o 20%. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie silniejszych Pokemonów wzrasta o 50%.
Ewolucja: Combee -> Vespiquen
7. Geodude
Imię: Dżijodjud
Złapany do:
Zdolności:
- Rock Head - Pokemon nie otrzymuje obrażeń przy atakach obosiecznych (typu Double-Edge).
- Sturdy - Ataki pokonujące jednym ciosem (One-Hit KO) nie działają na tego Pokemona.
Sand Veil - Pokemon jest odporny na działanie burzy piaskowej, a jeśli szaleje ona w czasie walki, unika ciosów o 20% łatwiej. Dodatkowo, kiedy Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie dzikiego Pokemona w miejscach gdzie ona szaleje spada o 50%.
Ataki: Rzut Kamieniem, Taran, Akcja.
Ewolucja: Geodude -> Graveler -> Golem
8.Magikarp
Złapany do:
Imię: Mag
Ataki:Pluskanie,Skok,Akcja
Zdolności:
- Rattled - Zwiększa atak Pokemona o jeden poziom, gdy zostanie on trafiony ruchem typu Bug, Ghost lub Dark.
Ewolucja: [u][b]Magikarp -> Gyarados.
Igglybuff
Ataki:Pieśń,Grom
Zdolności:Friend Guard-W podwójnych i potrójnych walkach sprzymierzone Pokemony doznają mniejszych obrażeń.
Wstążki:
Odznaki(Bo Trener może startować w pokazach i odwrotnie.):
Brak.
Plecak:
x2050
x2 PokeBall's
x3
PokeDex
x1
x1
x1
x2
x1
1 minus
Offline
1 dobry pomysł
drugie sa day care
Offline
A co to te Day Care?
| Mój Komix | Karta Postaci |
1.Staryu
Imię:Stariu
Złapana do:
Ataki: Wodna Broń, Szybkie Wirowanie, Toksyczność.
Zdolności:
- Illuminate - Jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie dzikiego Pokemona rośnie o 200%.
1. Piplup.
Imię: Piplap
Złapana do:
Ataki: Plask, Bąbelek, Grom, Dziobanie, Bąbelkowy Promień, Czekanie, Wodny Wir, Hydro Pompa, Hydro Działo.
Zdolności:
- Strumień - Powoduje że jeśli pokemon stracił 2/3 swojego życia jego wodne ataki zwiększają siłę o 50%.
Ewolucja: Piplup → Prinplup → Empoleon.
2. Chimecho
Imię: Chimeko
Złapana do:
Zdolność:
- Lewitacja - zdolność dzięki której na pokemona który ją ma, nie działają ataki ziemne.
- Arena Trap - ?
Ataki: Dezorientacja, Hipnoza, Podwójne Uderzenie Kantem, Lodowy Wiatr, Straszenie, Owinięcie, Kojący Dźwięk.
Ewolucja: Chingling → Chimecho
3. Aron
Imię: Aron
Złapany do:
Płeć:
Zdolności:
- Strudy Ataki - pokonujące jednym ciosem (One-Hit KO) nie działają na tego Pokemona.
- Rock Head - Pokemon nie otrzymuje obrażeń przy atakach obosiecznych (typu Double-Edge).
- Heavy Metal - Waga Pokemona jest podwojona.
Ataki: Taran, Metalowy Pazur, Pisk, Cios Ciałem, Podwójne Uderzenie Kantem, Błysko Działo, Metalowy Dźwięk.
Ewolucja: Aron → Lairon → Aggron.
3. Turtwing
Imię: Tertłig
Płeć: ?
Złapany/a do:
Zdolność:
- Overgrow - Kiedy HP spada poniżej 1/3, ataki trawiaste zadają do 1,5 raza większe obrażenia
-Shell Armor - Blokuje ciosy krytyczne przeciwnika.
Ataki: Ostry Liść, Akcja, Gryzienie, Roślinna Furia, Burza Liści,Kula Energii, Wspinaczka,
Ewolucja: Turtwing → Grotle → Torterra.
Combee
Imię: Combee
Złapany do:
Ataki:Powiew Wiatru, Słodki Zapach, Ukąszenie.
Zdolności:Hustle-Na początku walki atak Pokemona zostaje zwiększony o 50%, ale celność jego fizycznych ruchów spada o 20%. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie silniejszych Pokemonów wzrasta o 50%.
Ewolucja: Combee -> Vespiquen
7. Geodude
Imię: Dżijodjud
Złapany do:
Zdolności:
- Rock Head - Pokemon nie otrzymuje obrażeń przy atakach obosiecznych (typu Double-Edge).
- Sturdy - Ataki pokonujące jednym ciosem (One-Hit KO) nie działają na tego Pokemona.
Sand Veil - Pokemon jest odporny na działanie burzy piaskowej, a jeśli szaleje ona w czasie walki, unika ciosów o 20% łatwiej. Dodatkowo, kiedy Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie dzikiego Pokemona w miejscach gdzie ona szaleje spada o 50%.
Ataki: Rzut Kamieniem, Taran, Akcja.
Ewolucja: Geodude -> Graveler -> Golem
8.Magikarp
Złapany do:
Imię: Mag
Ataki:Pluskanie,Skok,Akcja
Zdolności:
- Rattled - Zwiększa atak Pokemona o jeden poziom, gdy zostanie on trafiony ruchem typu Bug, Ghost lub Dark.
Ewolucja: [u][b]Magikarp -> Gyarados.
Igglybuff
Ataki:Pieśń,Grom
Zdolności:Friend Guard-W podwójnych i potrójnych walkach sprzymierzone Pokemony doznają mniejszych obrażeń.
Wstążki:
Odznaki(Bo Trener może startować w pokazach i odwrotnie.):
Brak.
Plecak:
x2050
x2 PokeBall's
x3
PokeDex
x1
x1
x1
x2
x1
1 minus
Offline
Zostawiasz pokemona na 3 dni i ma nowy atak za forse
Offline
Aha, Jak jest Ranger to też Misje dla niego.
| Mój Komix | Karta Postaci |
1.Staryu
Imię:Stariu
Złapana do:
Ataki: Wodna Broń, Szybkie Wirowanie, Toksyczność.
Zdolności:
- Illuminate - Jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie dzikiego Pokemona rośnie o 200%.
1. Piplup.
Imię: Piplap
Złapana do:
Ataki: Plask, Bąbelek, Grom, Dziobanie, Bąbelkowy Promień, Czekanie, Wodny Wir, Hydro Pompa, Hydro Działo.
Zdolności:
- Strumień - Powoduje że jeśli pokemon stracił 2/3 swojego życia jego wodne ataki zwiększają siłę o 50%.
Ewolucja: Piplup → Prinplup → Empoleon.
2. Chimecho
Imię: Chimeko
Złapana do:
Zdolność:
- Lewitacja - zdolność dzięki której na pokemona który ją ma, nie działają ataki ziemne.
- Arena Trap - ?
Ataki: Dezorientacja, Hipnoza, Podwójne Uderzenie Kantem, Lodowy Wiatr, Straszenie, Owinięcie, Kojący Dźwięk.
Ewolucja: Chingling → Chimecho
3. Aron
Imię: Aron
Złapany do:
Płeć:
Zdolności:
- Strudy Ataki - pokonujące jednym ciosem (One-Hit KO) nie działają na tego Pokemona.
- Rock Head - Pokemon nie otrzymuje obrażeń przy atakach obosiecznych (typu Double-Edge).
- Heavy Metal - Waga Pokemona jest podwojona.
Ataki: Taran, Metalowy Pazur, Pisk, Cios Ciałem, Podwójne Uderzenie Kantem, Błysko Działo, Metalowy Dźwięk.
Ewolucja: Aron → Lairon → Aggron.
3. Turtwing
Imię: Tertłig
Płeć: ?
Złapany/a do:
Zdolność:
- Overgrow - Kiedy HP spada poniżej 1/3, ataki trawiaste zadają do 1,5 raza większe obrażenia
-Shell Armor - Blokuje ciosy krytyczne przeciwnika.
Ataki: Ostry Liść, Akcja, Gryzienie, Roślinna Furia, Burza Liści,Kula Energii, Wspinaczka,
Ewolucja: Turtwing → Grotle → Torterra.
Combee
Imię: Combee
Złapany do:
Ataki:Powiew Wiatru, Słodki Zapach, Ukąszenie.
Zdolności:Hustle-Na początku walki atak Pokemona zostaje zwiększony o 50%, ale celność jego fizycznych ruchów spada o 20%. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie silniejszych Pokemonów wzrasta o 50%.
Ewolucja: Combee -> Vespiquen
7. Geodude
Imię: Dżijodjud
Złapany do:
Zdolności:
- Rock Head - Pokemon nie otrzymuje obrażeń przy atakach obosiecznych (typu Double-Edge).
- Sturdy - Ataki pokonujące jednym ciosem (One-Hit KO) nie działają na tego Pokemona.
Sand Veil - Pokemon jest odporny na działanie burzy piaskowej, a jeśli szaleje ona w czasie walki, unika ciosów o 20% łatwiej. Dodatkowo, kiedy Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie dzikiego Pokemona w miejscach gdzie ona szaleje spada o 50%.
Ataki: Rzut Kamieniem, Taran, Akcja.
Ewolucja: Geodude -> Graveler -> Golem
8.Magikarp
Złapany do:
Imię: Mag
Ataki:Pluskanie,Skok,Akcja
Zdolności:
- Rattled - Zwiększa atak Pokemona o jeden poziom, gdy zostanie on trafiony ruchem typu Bug, Ghost lub Dark.
Ewolucja: [u][b]Magikarp -> Gyarados.
Igglybuff
Ataki:Pieśń,Grom
Zdolności:Friend Guard-W podwójnych i potrójnych walkach sprzymierzone Pokemony doznają mniejszych obrażeń.
Wstążki:
Odznaki(Bo Trener może startować w pokazach i odwrotnie.):
Brak.
Plecak:
x2050
x2 PokeBall's
x3
PokeDex
x1
x1
x1
x2
x1
1 minus
Offline
tak
Offline
http://buk.wzks.uj.edu.pl/grunwald/bitw … amiot2.png
Namiot - aby nie spać pod gołym niebem, wystarczy zakupić namiot. Nie trzeba się martwić o deszcz i inne dzikie pokemony.
Cena: 250$
http://cdn.bulbagarden.net/media/upload … Sprite.png
Wędka - umożliwia łapanie pokeryb w zbiornikach wodnych.
Cena: 50$
http://game2.margonem.pl/obrazki/itemy/bro/kilof01.gif
Kilof - umożliwia kopanie w jaskiniach jak i starych kopalniach.
Cena: 150$
http://cdn.bulbagarden.net/media/upload … Sprite.png
Rower - umożliwia szybsze podróżowanie między miastami. Jednak przeszkadza w szukaniu pokemonów.
Cena: 200$
http://www.margonem.pl/obrazki/itemy/qu … kociol.gif
Kociołek - umożliwia gotowanie podczas podróży. inaczej będzie jeść (jeśli wam się uda) to co znajdziecie.
Cena: 75$
http://www.margonem.pl/obrazki/itemy/neu/zapalki.gif
Zapałki - umożliwia rozpalenie ogniska. (Pudełko 50 zapałek)
Cena: 1$
http://archives.bulbagarden.net/media/u … Sprite.png
Pudełko na Odznaki - każdy zbierający musi takie mieć
Cena: 20$
http://archives.bulbagarden.net/media/u … Sprite.png
Pudełko na Wstążki - to zaś wersja dla koordynatorów, niech w nich trzymają swoje wstążki
Cena: 20$
Karma
http://i56.tinypic.com/166dqhc.pnghttp: … chitem.png
Zwykła Pokekarma
Cena: 10$
Pokeblocki
http://www.upnetwork.net/fb/sprites/ite … ckcase.gif
Pudełko na Pokeblocki - Żeby móc zakupić Pokeblocki potrzeba zakupić pudełko w którym trzeba je trzymać. Zawartość max. 50 Pokeblocków.
Cena: 40$
http://www.upnetwork.net/fb/sprites/ite … eblock.gif
Śmietankowy Pokeblock
Cena: 1$
http://www.upnetwork.net/fb/sprites/ite … eblock.gif
Waniliowy Pokeblock
Cena: 1$
http://www.upnetwork.net/fb/sprites/ite … eblock.gif
Migdałowy Pokeblock
Cena: 1$
http://www.upnetwork.net/fb/sprites/ite … eblock.gif
Czarny Pokeblock
Cena: 1$
http://www.upnetwork.net/fb/sprites/ite … eblock.gif
Czekoladowy Pokeblock
Cena: 1$
http://www.upnetwork.net/fb/sprites/ite … eblock.gif
Wiśniowy Pokeblock
Cena: 1$
http://www.upnetwork.net/fb/sprites/ite … eblock.gif
Porzeczkowy Pokeblock
Cena: 1$
http://www.upnetwork.net/fb/sprites/ite … eblock.gif
Jagodowy Pokeblock
Cena: 1$
http://www.upnetwork.net/fb/sprites/ite … eblock.gif
Oliwkowy Pokeblock
Cena: 1$
http://www.upnetwork.net/fb/sprites/ite … eblock.gif
Orzechowy Pokeblock
Cena: 1$
http://www.upnetwork.net/fb/sprites/ite … eblock.gif
Winogronowy Pokeblock
Cena: 1$
http://www.upnetwork.net/fb/sprites/ite … eblock.gif
Truskawkowy Pokeblock
Cena: 1$
http://www.upnetwork.net/fb/sprites/ite … eblock.gif
Srebrny Pokeblock
Cena: 1$
http://www.upnetwork.net/fb/sprites/ite … eblock.gif
Malinowy Pokeblock
Cena: 1$
http://www.upnetwork.net/fb/sprites/ite … eblock.gif
Jabłkowy Pokeblock
Cena: 1$
http://www.upnetwork.net/fb/sprites/ite … eblock.gif
Pomarańczowy Pokeblock
Cena: 1$
http://www.upnetwork.net/fb/sprites/ite … eblock.gif
Cytrynowy Pokeblock
Cena: 1$
http://www.upnetwork.net/fb/sprites/ite … eblock.gif
Żurawinowy Pokeblock
Cena: 1$
Poffinki
http://www.upnetwork.net/fb/sprites/ite … incase.gif
Pudelko na Poffinki - Żeby móc zakupić Poffinki potrzeba zakupić pudełko w którym trzeba je trzymać. Zawartość max. 50 Poffinek.
Cena: 40$
http://www.upnetwork.net/fb/sprites/ite … poffin.gif
Jabłkowa Poffinka
Cena: 2$
http://www.upnetwork.net/fb/sprites/ite … poffin.gif
Porzeczkowa Poffinka
Cena: 2$
http://www.upnetwork.net/fb/sprites/ite … poffin.gif
Jagodowa Poffinka
Cena: 2$
http://www.upnetwork.net/fb/sprites/ite … poffin.gif
Wiśniowa Poffinka
Cena: 2$
http://www.upnetwork.net/fb/sprites/ite … poffin.gif
Cytrynowa Poffinka
Cena: 2$
http://www.upnetwork.net/fb/sprites/ite … poffin.gif
Truskawkowa Poffinka
Cena: 2$
| Mój Komix | Karta Postaci |
1.Staryu
Imię:Stariu
Złapana do:
Ataki: Wodna Broń, Szybkie Wirowanie, Toksyczność.
Zdolności:
- Illuminate - Jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie dzikiego Pokemona rośnie o 200%.
1. Piplup.
Imię: Piplap
Złapana do:
Ataki: Plask, Bąbelek, Grom, Dziobanie, Bąbelkowy Promień, Czekanie, Wodny Wir, Hydro Pompa, Hydro Działo.
Zdolności:
- Strumień - Powoduje że jeśli pokemon stracił 2/3 swojego życia jego wodne ataki zwiększają siłę o 50%.
Ewolucja: Piplup → Prinplup → Empoleon.
2. Chimecho
Imię: Chimeko
Złapana do:
Zdolność:
- Lewitacja - zdolność dzięki której na pokemona który ją ma, nie działają ataki ziemne.
- Arena Trap - ?
Ataki: Dezorientacja, Hipnoza, Podwójne Uderzenie Kantem, Lodowy Wiatr, Straszenie, Owinięcie, Kojący Dźwięk.
Ewolucja: Chingling → Chimecho
3. Aron
Imię: Aron
Złapany do:
Płeć:
Zdolności:
- Strudy Ataki - pokonujące jednym ciosem (One-Hit KO) nie działają na tego Pokemona.
- Rock Head - Pokemon nie otrzymuje obrażeń przy atakach obosiecznych (typu Double-Edge).
- Heavy Metal - Waga Pokemona jest podwojona.
Ataki: Taran, Metalowy Pazur, Pisk, Cios Ciałem, Podwójne Uderzenie Kantem, Błysko Działo, Metalowy Dźwięk.
Ewolucja: Aron → Lairon → Aggron.
3. Turtwing
Imię: Tertłig
Płeć: ?
Złapany/a do:
Zdolność:
- Overgrow - Kiedy HP spada poniżej 1/3, ataki trawiaste zadają do 1,5 raza większe obrażenia
-Shell Armor - Blokuje ciosy krytyczne przeciwnika.
Ataki: Ostry Liść, Akcja, Gryzienie, Roślinna Furia, Burza Liści,Kula Energii, Wspinaczka,
Ewolucja: Turtwing → Grotle → Torterra.
Combee
Imię: Combee
Złapany do:
Ataki:Powiew Wiatru, Słodki Zapach, Ukąszenie.
Zdolności:Hustle-Na początku walki atak Pokemona zostaje zwiększony o 50%, ale celność jego fizycznych ruchów spada o 20%. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie silniejszych Pokemonów wzrasta o 50%.
Ewolucja: Combee -> Vespiquen
7. Geodude
Imię: Dżijodjud
Złapany do:
Zdolności:
- Rock Head - Pokemon nie otrzymuje obrażeń przy atakach obosiecznych (typu Double-Edge).
- Sturdy - Ataki pokonujące jednym ciosem (One-Hit KO) nie działają na tego Pokemona.
Sand Veil - Pokemon jest odporny na działanie burzy piaskowej, a jeśli szaleje ona w czasie walki, unika ciosów o 20% łatwiej. Dodatkowo, kiedy Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie dzikiego Pokemona w miejscach gdzie ona szaleje spada o 50%.
Ataki: Rzut Kamieniem, Taran, Akcja.
Ewolucja: Geodude -> Graveler -> Golem
8.Magikarp
Złapany do:
Imię: Mag
Ataki:Pluskanie,Skok,Akcja
Zdolności:
- Rattled - Zwiększa atak Pokemona o jeden poziom, gdy zostanie on trafiony ruchem typu Bug, Ghost lub Dark.
Ewolucja: [u][b]Magikarp -> Gyarados.
Igglybuff
Ataki:Pieśń,Grom
Zdolności:Friend Guard-W podwójnych i potrójnych walkach sprzymierzone Pokemony doznają mniejszych obrażeń.
Wstążki:
Odznaki(Bo Trener może startować w pokazach i odwrotnie.):
Brak.
Plecak:
x2050
x2 PokeBall's
x3
PokeDex
x1
x1
x1
x2
x1
1 minus
Offline
Biorę 6
Igglybuff
Ataki:Pieśń,Grom
Zdolności:Friend Guard-W podwójnych i potrójnych walkach sprzymierzone Pokemony doznają mniejszych obrażeń.
Offline
Mogę zrobić ogłoszenie jak na ~~~~~klik~~~~~
| Mój Komix | Karta Postaci |
1.Staryu
Imię:Stariu
Złapana do:
Ataki: Wodna Broń, Szybkie Wirowanie, Toksyczność.
Zdolności:
- Illuminate - Jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie dzikiego Pokemona rośnie o 200%.
1. Piplup.
Imię: Piplap
Złapana do:
Ataki: Plask, Bąbelek, Grom, Dziobanie, Bąbelkowy Promień, Czekanie, Wodny Wir, Hydro Pompa, Hydro Działo.
Zdolności:
- Strumień - Powoduje że jeśli pokemon stracił 2/3 swojego życia jego wodne ataki zwiększają siłę o 50%.
Ewolucja: Piplup → Prinplup → Empoleon.
2. Chimecho
Imię: Chimeko
Złapana do:
Zdolność:
- Lewitacja - zdolność dzięki której na pokemona który ją ma, nie działają ataki ziemne.
- Arena Trap - ?
Ataki: Dezorientacja, Hipnoza, Podwójne Uderzenie Kantem, Lodowy Wiatr, Straszenie, Owinięcie, Kojący Dźwięk.
Ewolucja: Chingling → Chimecho
3. Aron
Imię: Aron
Złapany do:
Płeć:
Zdolności:
- Strudy Ataki - pokonujące jednym ciosem (One-Hit KO) nie działają na tego Pokemona.
- Rock Head - Pokemon nie otrzymuje obrażeń przy atakach obosiecznych (typu Double-Edge).
- Heavy Metal - Waga Pokemona jest podwojona.
Ataki: Taran, Metalowy Pazur, Pisk, Cios Ciałem, Podwójne Uderzenie Kantem, Błysko Działo, Metalowy Dźwięk.
Ewolucja: Aron → Lairon → Aggron.
3. Turtwing
Imię: Tertłig
Płeć: ?
Złapany/a do:
Zdolność:
- Overgrow - Kiedy HP spada poniżej 1/3, ataki trawiaste zadają do 1,5 raza większe obrażenia
-Shell Armor - Blokuje ciosy krytyczne przeciwnika.
Ataki: Ostry Liść, Akcja, Gryzienie, Roślinna Furia, Burza Liści,Kula Energii, Wspinaczka,
Ewolucja: Turtwing → Grotle → Torterra.
Combee
Imię: Combee
Złapany do:
Ataki:Powiew Wiatru, Słodki Zapach, Ukąszenie.
Zdolności:Hustle-Na początku walki atak Pokemona zostaje zwiększony o 50%, ale celność jego fizycznych ruchów spada o 20%. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie silniejszych Pokemonów wzrasta o 50%.
Ewolucja: Combee -> Vespiquen
7. Geodude
Imię: Dżijodjud
Złapany do:
Zdolności:
- Rock Head - Pokemon nie otrzymuje obrażeń przy atakach obosiecznych (typu Double-Edge).
- Sturdy - Ataki pokonujące jednym ciosem (One-Hit KO) nie działają na tego Pokemona.
Sand Veil - Pokemon jest odporny na działanie burzy piaskowej, a jeśli szaleje ona w czasie walki, unika ciosów o 20% łatwiej. Dodatkowo, kiedy Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie dzikiego Pokemona w miejscach gdzie ona szaleje spada o 50%.
Ataki: Rzut Kamieniem, Taran, Akcja.
Ewolucja: Geodude -> Graveler -> Golem
8.Magikarp
Złapany do:
Imię: Mag
Ataki:Pluskanie,Skok,Akcja
Zdolności:
- Rattled - Zwiększa atak Pokemona o jeden poziom, gdy zostanie on trafiony ruchem typu Bug, Ghost lub Dark.
Ewolucja: [u][b]Magikarp -> Gyarados.
Igglybuff
Ataki:Pieśń,Grom
Zdolności:Friend Guard-W podwójnych i potrójnych walkach sprzymierzone Pokemony doznają mniejszych obrażeń.
Wstążki:
Odznaki(Bo Trener może startować w pokazach i odwrotnie.):
Brak.
Plecak:
x2050
x2 PokeBall's
x3
PokeDex
x1
x1
x1
x2
x1
1 minus
Offline
Pozwalam wyślij mi a ja ci coś dam
Offline